Felicia

Mars 3, 2012

Kategori: Mina dagar

Då var det lördag! Sov länge för första gången sen jag kom hem från Thailand. Gjorde scones till frukost vilket var riktigt gott med tanke på att det var ett tag sen man åt det ;) Sen åkte vi en sväng ut till väla för att hämta alex kläder och faktiskt så köpte jag mig en macbook, har ju varit lite sugen på det och nu tyckte jag att det var dags! Och jag är mycket nöjd, sitter och nördar lite vid den nu när jag är ensam. Olivia lämnade mig precis. Vi har lagat god mat och sen sett på gladiatorerna, det var ju semifinal!! :D Sen såg vi på film och åt gottis och myste, en tjejkväll helt enkelt, med min finis.
Nu blir det snart sängen då jag är himla trött. Krypa ner där och vänta på att min älskling ska komma hem!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: