Felicia

lördag, fina lördag

Kategori: Mina dagar

Kom på att jag inte uppdaterade er om mitt hår. Jag blev supernöjd, jag har länge velat slinga och göra något nytt, nästan flera år. Men jag har varit så rädd för att det inte ska bli bra, men nu lät jag mammas frisör göra det, för jag tycker mammas hår blir så fint varje gång hon varit där. Och det var ett bra val, jag blev jättenöjd. Det blev kastanjebruna slingor med min egen hårfärg som grund. Och sen klippte jag ju till toppar och luggen också :)
På tal om något helt annat, det var ju välafesten förra lördagen. Fy fasiken vad vi hade roligt. Det var sånt jäkla ös och alla var taggade till tusen. Först förfest med mina fina kollegor, sen vidare till festen där vi möttes av en kamel... haha. Sen mat och artister och drinkar m.m. och sen vidare till stan. Det var en helkväll så att säga, och en rolig sådan!
Igår var jag däremot på bio och såg the avengers!! Den var svinbra tyckte jag, lätt värd att se på bio. Det är ju fortsättnigen till filmen Thor om ni sett den? Hur som helst var den bra och värd att se på bio :) SE DEN!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: