Felicia

tvättning på gång

Kategori: Mina dagar

Godmorgon allihopa. Jag tvättar för fullt, hemma hos mamma faktiskt. Jag och alex orkade inte tvätta igår när vi egentligen hade tvättid för vi har så himla trötta. Har hur som helst varit vaken sen klockan 6 i morse igen, har inte riktigt vänt på dygnet ännu, men snart så!
Får spendera lite tid med mina syskon idag också då båda två är hemma idag, felix är sjuk och filippa ville inte gå till dagis om hon nu kunde slippa det! Så istället umgås dem med mig en liten stund medan jag tvättar och har mig.
Senare ska jag möta upp Olivia och luncha och snacka en massa. Ska bli mysigt eftersom vi inte setts på ett tag då jag varit i Thailand. Åkte dock och träffade henne en liten stund i Söndags också så det inte skulle dröja så länge innan vi sågs, man har ju saknat sina käraste här hemma.

På tal om något helt annat, gjorde bars i morse som jag måste smaka sen efter jag tränat. För det ska jag ju också göra idag :D Riktigt härligt att komma igång med träningen igen måste jag säga.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: