Felicia

onsdag

Kategori: Mina dagar

God kväll allihopa!
Idag har jag varit ledig men har haft massor att göra som vanligt. Fick i alla fall sova ut vilket var jätteskönt!! Var på zumba igår kväll och tror jag förvärrade mitt knä under tiden. Vaknade med världens värk i alla fall så har fått ta det lite lugnt med mitt knä idag :)
Imorgon ska jag nog träna med elin och efter det ska jag och klippa mig. Hade faktiskt tänkt göra några slingor men jag ska prata med min frisör om det hela först. Vi hade inte så mycket tid att prata om det när jag bokade tiden för hon hade en annan kund då, men hon har bokat in en extra lång tid med mig imorgon så vi kan diskutera. Hon är superduktig så jag lär inte bli missnöjd :) Sen ska jag passa mina små gulliga syskon, mamma och pappa ska ut och äta. Dem får väl ha lite roligt dem också ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: