Felicia

Thailand

Kategori: Bilder

Då har man varit i Thailand i lite mer än två veckor nu. Kom hem igår kväll men var helt slut efter flygturen och har fått jetlag. Det skiljer ju 6 timmar här och där så det tar lite tid att ställa om. Vaknade klockan 5 i morse och var pigg som en lärka, vilket inte är så konstigt. Men ikväll ska vi försöka hålla oss vakna längre så vi kan vända på dygnet. Vi har i alla fall haft det helt underbart. God mat, fint väder, bad, utflykter och massvis med shopping!! Jag har nog aldrig solat så lite som jag gjort denna semestern ;) Vi har verkligen hunnit se mycket, vilket är jätteroligt! Vi har varit på zoo, marknader, sett big buddah, elefant trekking, ö-utflykter och mycket mer.
Nog om min semester, nu blir det att laga något att äta och försöka trycka i sig det. Man är ju trots allt inte speciellt hungrig nu. Min kropp är inställd på att det är mitt i natten..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: